Çarşamba, Haziran 08, 2011

Serdar Ortaç Elimle (Yeni Klip, Yeni Albüm)

Klip :



Şarkı Sözleri :
Elimle Açtım Kalbi
Elimle Çizdim Aşk
Bu Yaz Bütün Aşklar Erdi
Senin Kalbin Yine Taş
Aşkım Niye Kıskandın
Hayat Acımı Bölüşmekten
Denemekten Suçlandın
Bebeğim Niye Kızdın Çok
Senin o Çile Yanaklarına
Yakışan Yok Tarif Çok
Yaradan Seni Benim Elime
Günah işleme Diye VErdi
İçi Dışı Gibi Açık Olana
Hak Edenlere Söz Verdi
Uçurun Beni Göklerde
Elimle Açtım Kalbi
Elime Çizdim Aşk
Bu Yaz Bütün Aşklar Erdi
Senin Yine Gönlün Taş
Aaaa Aaaaa Aaaaa Aaaaaa
Aşkım Neden Kıskandın
Hayat Acımı Bölüşmekten
Denemekten Suçlandın
Bebeğim Niye Kızdın Çok
Senin o Çile Yanaklarına
Yakışan Yok Tarif Çok
Yaradan Seni Benim Elime
Günah işleme Diye Verdi
İçi Dışı Gibi Açık Olana
Hak Edenlere Söz Verdi
Uçurun Beni Göklerde
Elimle Açtım Kalbi
Elimle Çizdim Aşk
Bu Yaz Bütün Aşklar Erdi
Senin Gene Kalbin Taş

0 yorum:

Yorum Gönder

Bu Sayfayı Paylaş!

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More